Цифренка – компютърна образователна игра за деца

Код: 1003

В наличност

Купи сtbi bank logo
48 for 0.50/month

Описание

“Цифренка” е компютърна образователна игра за деца, предназначена за деца на възраст 4-7 год. С нея децата обогатяват и упражняват своите познания по математика и английски език заедно с познатите герои Мечо, Ежко, Зайко и Костенурката.

Малките палавници се забавляват и едновременно с това броят, събират, изваждат, усвояват показанията на часовника, боравят с геометрични фигури и цветове, сортират предмети по признаци, ориентират се в сложни пътечки, аранжират музика, слушат и пеят весели песнички. По всяко време, когато детето желае, героите могат да покажат как би звучала текущата реплика на английски език и обратно. Всички реплики се изписват на екрана, което стимулира децата да четат.При правилни отговори на загадките в различните игри се събират награди – музикални кутийки. Подреждат се в къщата с Музикална стая и така се активират петте песни от заключителната игра ‘Горски концерт’.

ЦИФРЕНКА включва игрите: 

Будилникът на Зайко
Зайко трябва да се събуди в определен час, защото обича да е точен и да не закъснява. Събуждането е по-весело, когато при него е приятелят му – петелът. За нагласяване на стрелките и потвърждение на избраното положение се използват бутоните, които се появяват пред будилника. При три поредни правилни отговора се получава награда. 

Събиране на плодове 
В играта Ежко трябва да събере точния брой плодове, зададен от Костенурката.Плодът се носи от Ежко до кошницата. Ако плодовете около Ежко са свършили, той може да потърси нови в другите части на градината – вляво и вдясно от първоначалния екран.

Пътешествие с влак
Малките пиленца обичат да пътуват с влак. На всяка спирка има слизащи или качващи се пътници пиленца. Мечо иска да знае точния им брой, за да тръгне към следващата спирка.

Лабиринти
Топчето се движи по пътечките на лабиринта, направлявано с помощта на бутони. При навлизане на място с камък, топчето се връща отначало.

Строене на къща
Мечо е направил сложен проект за построяване на къщичка върху дърво. Той казва на Зайко коя греда трябва да се вдигне (означена с цвят и геометрична фигура). С бутона на мишката се кликва върху Зайко, когато необходимата греда за построяване на къщата се намира на подходящо положение за захващане с куката на макарата.

Летене със самолет
Мечо и Зайко излитат със самолет. Самолетът се управлява с бутони стрелки. С бутона SPACE от клавиатурата самолетът изпуска малки облачета с числа. Те могат да достигнат някое от големите облачета, които носят задачи. Целта е числото в пуснатото облаче да бъде верният отговор на задачата, която носи голямото облаче. Проблеми на пилотите създава тъмният облак, който при сблъскване със самолета, връща играта в началото и постигнатите до момента стъпки за получаване на награда се згубят.

Цифрите
При кликване с мишката върху цифрите, Зайко произнася съответното число на текущия език. Цифрите могат да се местят по екрана чрез задържане на бутона на мишката. Тук родителят /възпитателят/ може да постави на детето различни задачи – подреждане на числата в определен ред, изписване на двуцифрени числа и други. При тази игра не се печелят награди – музикални кутийки, тъй като тук е оставен простор за подхода на възрастния към детето.

Музикална стая
Получените награди музикални кутийки трябва да се групират по звучене и по цветния мотив изобразен върху тях. Децата трябва да открият върху коя полица да подредят наградите от една група. При правилно подреждане в дясно се появява символ на съответната песен от концерта. Тази песен вече може да се изпълнява от героите в играта ‘Горски концерт’.

Горски концерт
Песните, които могат да изпълнят героите в текущия момент, са толкова, колкото са съответните им символи бутони пред подиума на сцената. Чрез тях се избира песента и се пуска от панела, който се появява в средата. Започва изпълнението. Детето може да експериментира с песните: С кликване с мишката върху някой от героите на сцената, той спира да свири или да пее, а останалите продължават. След повторно кликване върху същия герой, той се включва отново. Така детето може да слуша свиренето на един или повече инструменти за тази песен, да пуска и спира вокалната част, да се опита да пее песничките с музикалния съпровод на героите. 

Мнения от клиенти

Мнения

Все още няма мнения.

Бъдете първи! Напишете мнение за “Цифренка – компютърна образователна игра за деца”

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *