Формиране на полезни умения при зрително затруднени – Мира Цветкова-Арсова

Код: KN2110

В наличност

Описание

Автор: Мира-Цветкова-Арсова
Издателство: Феномен
Брой страници: 314

Методическо ръководство, насочено към преподаване по специалната програма по полезни умения при зрително затруднени ученици както в специалното училище, така и в условията на интегрирано и включващо обучение.

Съдържание:
1. Същност на полезните умения при зрително затруднени. Терминология
2. Поява и развитие на програмата по полезни умения за зрително затруднени
3. Създаване на среда за обучение по полезни умения
4. Оценяване на полезните умения
5. Особености на преподаването по полезни умения при зрително затруднени. Основни области
6. Умения за свободното време при зрително затруднени
7. Обучение по полезни умения при зрително затруднени ученици с множество увреждания
8. Обучение по полезни умения при интегрирани зрително затруднени ученици
9. Основни теми по полезни умения, преподавани по класове (включва методически указания към всяка тема и примерен план за провеждането й)

За автора:
Проф. дпн Мира-Цветкова-Арсова е завършила специална педагогика и логопедия в СУ „Св. Климент Охридски“, където е назначена като щатен асистент по специална педагогикапрез 1991 г. Доктор по педагогика (1998), доктор на педагогическите науки (2014). От 2015 г. е доктор по специална педагогика към СУ „Св. Климент Охридски“. Специализира във Финландия през 1992 г. по проблемите на обучението на юноши с множество увреждания, в САЩ – през 2000-2001 г. (по програмата „Образователно лидерство“ на училището за слепи „Пъркинс“, Бостън), през 2003 и 2020 г. с Фулбрайтова стипендия в Бостънския колеж по проблемите на обучението на сляпоглухи деца и ученици, а през 2020 г. в колежа Хънтър в Ню Йорк по проблемите на обучението на деца и ученици от аутистичния спектър.

Мнения от клиенти

Мнения

Все още няма мнения.

Бъдете първи! Напишете мнение за “Формиране на полезни умения при зрително затруднени – Мира Цветкова-Арсова”

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *


Поседно разгледани